UGT DEMANDA UN LIDERAZGO RESPONSABLE
QUE SE NOS DEFIENDA EN LOS
CENTROS DE DECISION
A ver
si en esta ocasión DEJAMOS CLARO donde estamos cada cual y despejamos las dudas
de aquellos que padecen deslumbramientos extraños.
¿Recuerdan?
‘’ Posicionamiento de la Fábrica’’, de proyecto ‘X’?. Ese fue el discurso de
quienes deberÃan mostrar un Liderazgo Responsable, de quienes nos estimularon o
influyeron para acordar medidas de Flexibilidad para posicionar la Fca., ante futuras
adjudicaciones de Producto en los Centros de Decisión.
Pues
bien, no solo facilitamos esas medidas a costa de los Trabajadores, sino que
encima tenemos que oÃr que tenemos la culpa de lo que pasa.
Dejen
de LANZAR amargas flechas, en este caso contra la gente de a pie.
Es el
colmo que la Dirección de la CÃa., intente ahora echar la culpa, primero a UGT y más tarde al resto de los
Sindicatos, del posible fin anticipado del Modelo Pulsar por las Noticias y
comentarios que se han realizado en la prensa del Sector de la Automoción.
Queremos
entender esto, como que ‘no es un acto de mala fe’, con lo cual y para no
inducir a error o malas interpretaciones les explicaremos lo que bien DICE este
Sindicato y que les guste o no SEGUIREMOS elevando hasta donde haga falta, para
que de una vez por todas, los responsables de esta Dirección, o a nivel
Europeo, de Grupo o de la Alianza cumplan con lo prometido, que dicho de paso,
como FIRMANTES de los Acuerdos nos otorga ese DERECHO de reclamación.
UGT levanta Acta de venir
reclamando desde la Firma del llamado Plan de Competitividad, que tan solo
cumpláis con el compromiso adquirido, que para eso hizo el esfuerzo toda la
Plantilla, no solo en ese acuerdo, sino en anteriores. La balanza es totalmente
negativa para los trabajadores y si no os hacemos un ejercicio recordatorio
como, aumento en los Ritmos de Trabajo,
de Jornada efectiva, congelación Salarial, penalizaciones con respecto a Bajas,
reestructuración de Plantilla y un
largo etc., que ya están en aplicación después de siete (7) años y ni nos hemos
colocado en las 260.000 unidades, ni la contratación de 1000 empleos, ni nada
semejante. La realidad es bien contraria, cierre fiscal en 86.000 y
expectativas de 126.000 poco satisfactorias.
Nos expresáis
que habéis traÃdo un VehÃculo y que no tenéis la culpa que no se venda, hasta
ahà podemos llegar a entender, pero se nos habló de unidades, para eso se acordaron
las medidas de flexibilidad, y SI, tenéis la culpa de que no se venda, porque
para ello tan solo hace falta ganas. Y como se demuestra? En primer lugar,
dando a conocer el producto, con publicidad, que la gente cuando llegue al
concesionario no tenga que preguntar:¿El Pulsar?¿Ese cuál es?... Porque Sres.,
eso pasa, y no lo decimos nosotros, lo dicen en los concesionarios importantes
de la Marca. Las ganas se demuestra, promoviendo para que salga en la Final de
la Champions League, que por cierto tanto dinero cuesta a NISSAN ser
patrocinador Oficial, llevando por bandera el balón de esta, en lugar de una
Furgoneta, que dicho de paso NO SUPISTEIS defender para que se quedara aquÃ, en
Barcelona, que era lo más natural POR MENOR coste productivo y que finalmente
se lleva a Francia después del acuerdo de 2011 y que como
todos era el futuro.
UGT Nissan tan solo aspira a que
defendáis este Centro como corresponde, con Liderazgo Responsable, que para eso
se os facilitan los acuerdos a costa del sacrificio de los Trabajadores, para
pelear por traer productos que nos hagan competitivos y no nos sitúen en
números rojos año tras año. Eso sà NOS PONE EN SERIO RIESGO de futuras
decisiones de la Alianza Nissan-Renault.
Es de Justicia,
y
por ello desde UGT Nissan luchamos por
REDUCIR
HHEE, BAJAR LOS RITMOS DE TRABAJO Y BIENESTAR DE LA PLANTILLA.
Secciones Sindicales de UGT Nissan, 2 de junio de 2016
UGT DEMANA UN LIDERATGE RESPONSABLE
QUE SE’NS DEFENSI EN ELS CENTRES
DE DECISIÓ
Recorden? ‘’ Posicionament de la FÃ brica’’, de projecte ‘X’?. Aquest va
ser el discurs dels qui haurien de mostrar un Lideratge Responsable, dels qui
ens van estimular o van influir per acordar mesures de Flexibilitat per
posicionar la Fca. davant futures adjudicacions de Producte als Centres de
Decisió.
Doncs bé, no solament varen facilitar aquestes mesures a costa dels
Treballadors, sinó que a més hem de sentir que tenim la culpa del que passa.
Deixin de LLANÇAR dards enverinats, en aquest cas contra la gent del
carrer.
És el súmmum que la Direcció de la Cia..,provi de donar la culpa, primer
a UGT i més tard a la resta dels Sindicats, de la possible fi anticipat
del Model Pulsar per les NotÃcies i comentaris que s'han realitzat en la premsa
del Sector de l'Automoció.
Volem entendre això, que ‘no és un acte de mala fe’, amb la qual cosa i
per no induir a error o males interpretacions, els explicarem el que bé DIU
aquest Sindicat i que els agradi, o no SEGUIREM elevant fins a on faci falta,
perquè d'una vegada per sempre, els responsables d'aquesta Adreça o a nivell
Europeu, de Grup o de l'Aliança compleixin amb els compromisos, que dit de pas,
com a SIGNANTS dels Acords ens atorga aquest DRET de reclamació.
UGT aixeca acta de venir reclamant des de la Signatura de l'anomenat Pla de
Competitivitat, que tan sols compliu amb el compromÃs adquirit, que per això va
fer l'esforç tota la Plantilla, no solament en aquest acord, sinó en anteriors.
La balança és totalment negativa per als treballadors i si no us fem un
exercici recordatori com, augment en els Ritmes de Treball, de Jornada
efectiva, congelació Salarial, penalitzacions pel que fa a Baixes, reestructuració
de Plantilla i un llarg etc., que ja estan en aplicació després de set (7)
anys i ni ens hem col·locat en les 260.000 unitats, ni la contractació de 1000
llocs de treball, ni gens semblant. La realitat és ben contrà ria, tancament
fiscal en 86.000 i expectatives de 126.000 poc satisfactòries.
Ens expresseu que heu portat un Vehicle i que no teniu la culpa que no es
vengui, fins a aquà podem arribar a entendre, però se'ns va parlar d'unitats,
per a això es van acordar les mesures de flexibilitat, i SI, teniu la culpa que
no es vengui, perquè per això solament calen ganes. I com es demostra? En
primer lloc, donant a conèixer el producte, amb publicitat, que la gent quan
arribi al concessionari no hagi de preguntar: El Pulsar?, aquest quin és?...Perquè
Srs., això passa, i no ho diem nosaltres, ho diuen en els concessionaris
importants de la Marca. Les ganes es demostren, amb promoció perquè surti en la
Final de la Champions League, que per cert, tants calers costa a NISSAN ser
patrocinador Oficial, portant per bandera la pilota d'aquesta, en lloc d'una
Furgoneta, que dit de pas NO VAU SABER defensar perquè es quedés aquÃ, a
Barcelona, que era el més natural PER costos productius més baixos i que
finalment es porta a França després de l'acord de 2011 i que com tot era el
futur.
UGT Nissan solament aspira al fet que defenseu aquest Centre com correspon, amb
Lideratge Responsable, que per això se us faciliten els acords a costa del
sacrifici dels Treballadors, per lluitar per portar productes que ens facin
competitius i no ens situïn en números vermells any rere any. Això sà ENS POSA EN
PERILL de futures decisions de l'Aliança Nissan-Renault.
Es de justÃcia, i per això a UGT
Nissan lluitem
per
REDUIR HHEE, BAIXAR ELS RITMES DE TREBALL
I BENESTAR DE LA PLANTILLA.
Seccions Sindicals d´ UGT Nissan, 2 de juny de 2016
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