viernes, 3 de junio de 2016







UGT DEMANDA UN LIDERAZGO RESPONSABLE
 QUE SE NOS DEFIENDA EN LOS CENTROS DE DECISION


A ver si en esta ocasión DEJAMOS CLARO donde estamos cada cual y despejamos las dudas de aquellos que padecen deslumbramientos extraños. 

¿Recuerdan? ‘’ Posicionamiento de la Fábrica’’, de proyecto ‘X’?. Ese fue el discurso de quienes deberían mostrar un Liderazgo Responsable, de quienes nos estimularon o influyeron para acordar medidas de Flexibilidad para posicionar la Fca., ante futuras adjudicaciones de Producto en los Centros de Decisión.
Pues bien, no solo facilitamos esas medidas a costa de los Trabajadores, sino que encima tenemos que oír que tenemos la culpa de lo que pasa.

Dejen de LANZAR amargas flechas, en este caso contra la gente de a pie.

Es el colmo que la Dirección de la Cía., intente ahora echar la culpa, primero a UGT y más tarde al resto de los Sindicatos, del posible fin anticipado del Modelo Pulsar por las Noticias y comentarios que se han realizado en la prensa del Sector de la Automoción.

Queremos entender esto, como que ‘no es un acto de mala fe’, con lo cual y para no inducir a error o malas interpretaciones les explicaremos lo que bien DICE este Sindicato y que les guste o no SEGUIREMOS elevando hasta donde haga falta, para que de una vez por todas, los responsables de esta Dirección, o a nivel Europeo, de Grupo o de la Alianza cumplan con lo prometido, que dicho de paso, como FIRMANTES de los Acuerdos nos otorga ese DERECHO de reclamación.

UGT levanta Acta de venir reclamando desde la Firma del llamado Plan de Competitividad, que tan solo cumpláis con el compromiso adquirido, que para eso hizo el esfuerzo toda la Plantilla, no solo en ese acuerdo, sino en anteriores. La balanza es totalmente negativa para los trabajadores y si no os hacemos un ejercicio recordatorio como, aumento en los Ritmos de Trabajo, de Jornada efectiva, congelación Salarial, penalizaciones con respecto a Bajas, reestructuración de Plantilla y un largo etc., que ya están en aplicación después de siete (7) años y ni nos hemos colocado en las 260.000 unidades, ni la contratación de 1000 empleos, ni nada semejante. La realidad es bien contraria, cierre fiscal en 86.000 y expectativas de 126.000 poco satisfactorias.

Nos expresáis que habéis traído un Vehículo y que no tenéis la culpa que no se venda, hasta ahí podemos llegar a entender, pero se nos habló de unidades, para eso se acordaron las medidas de flexibilidad, y SI, tenéis la culpa de que no se venda, porque para ello tan solo hace falta ganas. Y como se demuestra? En primer lugar, dando a conocer el producto, con publicidad, que la gente cuando llegue al concesionario no tenga que preguntar:¿El Pulsar?¿Ese cuál es?... Porque Sres., eso pasa, y no lo decimos nosotros, lo dicen en los concesionarios importantes de la Marca. Las ganas se demuestra, promoviendo para que salga en la Final de la Champions League, que por cierto tanto dinero cuesta a NISSAN ser patrocinador Oficial, llevando por bandera el balón de esta, en lugar de una Furgoneta, que dicho de paso NO SUPISTEIS defender para que se quedara aquí, en Barcelona, que era lo más natural POR MENOR coste productivo y que finalmente se lleva a Francia después del acuerdo de 2011 y que  como todos era el futuro.  

UGT Nissan tan solo aspira a que defendáis este Centro como corresponde, con Liderazgo Responsable, que para eso se os facilitan los acuerdos a costa del sacrificio de los Trabajadores, para pelear por traer productos que nos hagan competitivos y no nos sitúen en números rojos año tras año. Eso sí NOS PONE EN SERIO RIESGO de futuras decisiones de la Alianza Nissan-Renault.     





Es de Justicia, y por ello desde UGT Nissan luchamos por
REDUCIR HHEE, BAJAR  LOS RITMOS DE TRABAJO Y BIENESTAR DE LA PLANTILLA.


Secciones Sindicales de UGT Nissan, 2 de junio de 2016


UGT DEMANA UN LIDERATGE RESPONSABLE
QUE SE’NS DEFENSI EN ELS CENTRES DE DECISIÓ
    
  A veure si aquest cop DEIXEM CLAR quin es el lloc de  cadascú i aïllem els dubtes d'aquells que pateixen  enlluernaments estranys.

Recorden? ‘’ Posicionament de la Fàbrica’’, de projecte ‘X’?. Aquest va ser el discurs dels qui haurien de mostrar un Lideratge Responsable, dels qui ens van estimular o van influir per acordar mesures de Flexibilitat per posicionar la Fca. davant futures adjudicacions de Producte als Centres de Decisió.

Doncs bé, no solament varen facilitar aquestes mesures a costa dels Treballadors, sinó que a més hem de sentir que tenim la culpa del que passa.

Deixin de LLANÇAR dards enverinats, en aquest cas contra la gent del carrer.

És el súmmum que la Direcció de la Cia..,provi de donar la culpa, primer a UGT i més tard a la resta dels Sindicats, de la possible fi anticipat del Model Pulsar per les Notícies i comentaris que s'han realitzat en la premsa del Sector de l'Automoció.

Volem entendre això, que ‘no és un acte de mala fe’, amb la qual cosa i per no induir a error o males interpretacions, els explicarem el que bé DIU aquest Sindicat i que els agradi, o no SEGUIREM elevant fins a on faci falta, perquè d'una vegada per sempre, els responsables d'aquesta Adreça o a nivell Europeu, de Grup o de l'Aliança compleixin amb els compromisos, que dit de pas, com a SIGNANTS dels Acords ens atorga aquest DRET de reclamació.

UGT aixeca acta de venir reclamant des de la Signatura de l'anomenat Pla de Competitivitat, que tan sols compliu amb el compromís adquirit, que per això va fer l'esforç tota la Plantilla, no solament en aquest acord, sinó en anteriors. La balança és totalment negativa per als treballadors i si no us fem un exercici recordatori com, augment en els Ritmes de Treball, de Jornada efectiva, congelació Salarial, penalitzacions pel que fa a Baixes, reestructuració de Plantilla i un llarg etc., que ja estan en aplicació després de set (7) anys i ni ens hem col·locat en les 260.000 unitats, ni la contractació de 1000 llocs de treball, ni gens semblant. La realitat és ben contrària, tancament fiscal en 86.000 i expectatives de 126.000 poc satisfactòries.

Ens expresseu que heu portat un Vehicle i que no teniu la culpa que no es vengui, fins a aquí podem arribar a entendre, però se'ns va parlar d'unitats, per a això es van acordar les mesures de flexibilitat, i SI, teniu la culpa que no es vengui, perquè per això solament calen ganes. I com es demostra? En primer lloc, donant a conèixer el producte, amb publicitat, que la gent quan arribi al concessionari no hagi de preguntar: El Pulsar?, aquest quin és?...Perquè Srs., això passa, i no ho diem nosaltres, ho diuen en els concessionaris importants de la Marca. Les ganes es demostren, amb promoció perquè surti en la Final de la Champions League, que per cert, tants calers costa a NISSAN ser patrocinador Oficial, portant per bandera la pilota d'aquesta, en lloc d'una Furgoneta, que dit de pas NO VAU SABER defensar perquè es quedés aquí, a Barcelona, que era el més natural PER costos productius més baixos i que finalment es porta a França després de l'acord de 2011 i que com tot era el futur.

UGT Nissan solament aspira al fet que defenseu aquest Centre com correspon, amb Lideratge Responsable, que per això se us faciliten els acords a costa del sacrifici dels Treballadors, per lluitar per portar productes que ens facin competitius i no ens situïn en números vermells any rere any. Això sí ENS POSA EN PERILL de futures decisions de l'Aliança Nissan-Renault.

Es de justícia, i per això a UGT Nissan lluitem per
 REDUIR HHEE, BAIXAR ELS RITMES DE TREBALL I BENESTAR DE LA PLANTILLA.

Seccions Sindicals d´ UGT Nissan, 2 de juny de 2016











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